Inside Trends: 2 dni z Business 4.0, Global Economy, LifeScience
Jedna z największych grup medialnych w Polsce, wydawca czasopism i portali ogólnoinformacyjnych i tematycznych, w tym Business Insidera – bezpośredniego organizatora konferencji Inside Trends, która obecnie nosi nazwę Business Insider Global Trends Festival.
W 2018 roku Business Insider podjął się organizacji Inside Trends – jednej z największych konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej poświęconej trendom w biznesie oraz branżach fintech i life science. Konieczne było zbudowanie od podstaw szerokiej bazy partnerów i patronów wydarzenia, zarówno wśród uczelni i organizacji parasolowych, jak i mediów.
Do współpracy pozyskaliśmy ponad 30 podmiotów, wśród których były instytucje rządowe i samorządowe (Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Urząd m.st. Warszawa), uczelnie (Akademia Leona Koźmińskiego, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego) i tytuły prasowe (Harvard Business Review Polska, Warsaw Business Journal). Efektem działań było powstanie kilkudziesięciu partnerskich materiałów, postów w mediach społecznościowych, banerów graficznych na portalach czy informacji w newsletterach tych organizacji.
Grono potencjalnych odbiorców tych kanałów komunikacji to ok. 2,5 miliona osób. Dzięki wspomnianym działaniom pierwsza edycja wydarzenia przyciągnęła w ciągu dwóch dni ok. 1,5 tys. osób, co pozwoliło osiągnąć o 50% lepszy wynik niż wstępnie zakładany przez organizatorów.
Przeczytaj więcej w komunikacie prasowym o INSIDE TRENDS – jednej z najważniejszych konferencji biznesowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej: https://proscience.pl/newsroom/inside-trends-najwazniejsza-konferencja-biznesowa-w-regionie-cee