13 listopada 2023

Polpharma Biologics podpisała umowę z ‘pro science’

We wrześniu do technologicznego i naukowego portfolio klientów agencji ‘pro science’ dołączyła Polpharma Biologics. Po kilkumiesięcznej współpracy projektowej, strony podpisały umowę na czas nieokreślony. Zakres współpracy obejmuje doradztwo komunikacyjne, udział w projektach merytorycznych i media relations.

– W Polpharma Biologics realizujemy pełen proces rozwoju leków biologicznych: od opracowania linii komórkowych po produkcję komercyjną. Unikatowa skala działania pozwala na budowanie w Polsce szeregu biotechnologicznych kompetencji – mówi Jowita Kacik, kierownik ds. komunikacji w Polpharma Biologics. – Jak to przekłada się na działania komunikacyjne? Chcemy dzielić się wiedzą, aby wspierać rozwój krajowego sektora biotechnologicznego. To nasza odpowiedzialność. Dlatego potrzebujemy partnera, który przede wszystkim rozumie świat nauki i technologii, a także wie, jak skutecznie i rzetelnie dzielić się wiedzą. Zespół ‘pro science’ udowodnił nam, że zna się na tej sztuce – uzupełnia Kacik.

– Współpraca z Polpharma Biologics to fantastyczne wyzwanie i możliwość zobaczenia od kuchni, jak się “robi” biotechnologię. Od lat realizujemy projekty, które wyrastają m.in. z nauk ścisłych i przyrodniczych. Cieszę się, że weszliśmy o poziom wyżej i coraz częściej towarzyszymy procesom komercjalizacji, które zmieniają świat na lepsze – mówi Natalia Osica, założycielka i dyrektor zarządzająca ‘pro science’.

Za obsługę Klienta z ramienia ‘pro science’ odpowiada Ewa Kuźniar-Dziura, a doradztwo merytoryczne Natalia Osica.

Zespół 'pro science’ działa na rzecz usprawnienia komunikacji podmiotów naukowych i naukowców z otoczeniem społeczno-gospodarczym. Misją firmy jest zwiększenie liczby przedsięwzięć międzysektorowych z udziałem nauki, z naciskiem na rozwój zaawansowanych technologii, oraz zwiększanie udziału naukowców w dyskusji publicznej. Od kilku lat firma wykorzystuje swoje kompetencje i know-how, aby wspierać firmy technologiczne w skutecznym dotarciu do sektora akademickiego oraz budowaniu strategii komunikacji w oparciu o osiągnięcia naukowe i technologiczne.

Obróć stronę aby odblokowować.