Pro science dla Instytutu Socjologii UJ na rzecz zrównoważonej żywności
Agencja pro science nawiązała współpracę z Instytutem Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego, który w międzynarodowym konsorcjum realizuje projekt FOOdIVERSE poruszający problematykę zrównoważonej konsumpcji żywności. Umowę podpisano na okres 2,5 roku do końca 2023 roku.
Celem projektu jest wypracowanie wiedzy na temat zróżnicowania systemów żywnościowych w Europie. Badacze będą również współpracować z lokalnymi społecznościami, aby wypracować rozwiązania zwiększające poziom zrównoważenia i zróżnicowania łańcuchów dostaw żywności.
Pro science odpowiada za działania komunikacyjne na poziomie globalnym, w tym stworzenie identyfikacji wizualnej projektu, przygotowanie i realizację planu komunikacji. Po stronie agencji jest także przygotowanie materiałów informacyjno-komunikacyjnych oraz prowadzenie globalnych kanałów społecznościowych projektu.
Projekt “FOOdIVERSE: Diversifying sustainable and organic food systems” jest realizowany przez europejskie konsorcjum uczelni w ramach programu ERA-NET SUSFOOD2 and CORE Organic Cofunds pt. “Towards sustainable and organic food systems”. Poza Uniwersytetem Jagiellońskim tworzą je Coventry University z Wielkiej Brytanii, University of Trento z Włoch, Oslo Metropolitan University z Norwegii i University of Giessen z Niemiec.
Powyższy komunikat prasowy jest przykładem realizacji działań PR dla instytutu naukowego.