Science PR dla Instytutu Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN
Science PR odpowiada za przygotowanie planu komunikacji Instytutu z otoczeniem biznesowym. Jest to jedno z kluczowych zadań realizowanego w Instytucie Nenckiego projektu Dialog, finansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Celem projektu jest stworzenie nowego mechanizmu współpracy między nauką i biznesem w formie interdyscyplinarnej platformy do szybkiej i skutecznej wymiany informacji między naukowcami i biznesem.
Współpraca Science PR i Instytutu Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN rozpoczęła się pod koniec stycznia 2019 roku. Agencja została wyłoniona w drodze konkursu ofert. Efektem współpracy będzie opracowany plan działania i wytyczne, dzięki którym Instytut będzie mógł efektywniej i skuteczniej dotrzeć do przedsiębiorców zainteresowanych współpracą. Science PR odpowiada za analizę rynku, opracowanie planu komunikacji i przygotowanie szablonów ofert.