Science PR dla Ośrodka Przetwarzania Informacji
Agencja Science PR przeprowadzi kampanię informacyjną dla Ośrodka Przetwarzania Informacji – Państwowego Instytutu Badawczego (OPI-PIB).
Science PR przygotuje i przeprowadzi dla OPI-PIB kampanię informacyjną dotyczącą platformy internetowej Inventorum. Jej celem jest usprawnienie współpracy między naukowcami i przedsiębiorcami.
Agencja Science PR została wybrana w ramach konkursu ofert.
OPI-PIB gromadzi i udostępnia informacje o polskiej nauce pochodzące z polskich uczelni oraz instytucji naukowych.
Agencja Science PR jest pierwszą w Polsce agencją public relations wyspecjalizowaną w obsłudze naukowców. Misją firmy jest współtworzenie innowacyjnej Polski poprzez wsparcie dialogu między światem nauki a gospodarką. Oferta firmy jest adresowana do instytucji nauki, uczelni, zespołów badawczych, organizacji działających na styku nauki i biznesu oraz start-upów założonych przez naukowców. Agencję założyła Natalia Osica, popularyzator nauki, były rzecznik prasowy SWPS i były prezes Polskiego Stowarzyszenia Dziennikarzy Naukowych Naukowi.pl.